Du är hos mig ändå

Tack för allt du gjort
Jag har saknat dig så länge
Jag kan inte tro att du är borta
Du bor fortfarande i mig
Jag känner dig i vinden
Du vägleder mig hela tiden

Jag har aldrig vist hur det var att vara ensam,
du var alltid där för mig
Du var alltid där och väntar
ja kommer hem och jag saknar ditt ansikte så.
Leende på mig
Jag sluter mina ögon för att få se dig i min dröm.

Och jag vet, du är en del av mig
Och din favorit låt som du alltid hörde på
Jag brukar sitta o lyssna på den o tänker varför de här hände.
Jag bär dina saker som påminner om dig hela tiden
Ringen du hadde som du inte kunna gå nån stanns utan.
den kommer jag alltid och bära som ett minne av dig
Och även om du är borta Så finns du alltid i mina tankar.

Jag har aldrig visste vad det var att vara ensam,
du var alltid där för mig
Du var alltid där och väntar
Men nu har jag kommit hem och det är inte samma,
Det känns tomt och ensamt
Jag kan inte tro att du är borta

Och jag vet, du är en del av mig

Jag är glad att du mår bra nu
Jag kommer fortfarande älskar dig även om du lämnade oss såhär
och jag förstår inte hur alla kan säga att jag igentligen borde hata dig För du lämmnade oss. 
Jag kommer alltid älska dig som min mamma
Och du kommer alltid vara här med mig till jag också dör. <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0