Du är hela mitt hjärta<3

Redan får första dagen i 7an märkte jag hur du tittade på mig, men vi kännde inte varandra även vi pratade lite på msn sommarlovet till 7an. men ja Vågade inte Göra så mkt mer än att Ingnorera dig.men innerst inne ville jag prata med dig, men hur ska jag kunna de när jag inte hadde mod till de. Tillslut Fick vi ganska bra kontakt och vi blev tsm 1vecka. Men du skulle åka till herjedalen, och jag var rädd att de itne skulle funka vi hadde inte kännt varandra längre än kanske 1 månad. så jag gjorde de jag mäst ångrara i hela mitt liv. att göra slut med den snyggaste o snällaste killen jag kännde. under den tilden till 8an så va du arg/besviken/ledsen på mig, och de förstog jag. men de tråkigaste va att du kallade mig dumma saker.men sen va de hemsetorrdag och då skriver jag ett sms till dig att jag tycker om dig. (a) och du skriver jag gillar dig också, för att du skulle få kontakt med mig så blåser du rök på mig och sen tar du min ballong som håller i handen, så jag springer efter och du ger den till en unge som åker flygande elephanterna. och jag blir arg på dig o säger nu ska du gå med o hämta en ny, och du bara okej. vi går bort men de fanns inga fler o jag va ledsen över de. och då säger jag Omg shit vilka stekpannar till händer du har, och du säger ska vi mäta? jo vist.  och när du tänker släppa ner din hand så tar jag tag i den o håller dig i handen hela tiden. och vi bärjade sms jätte mkt, och en dag frågar ajg om vi inte kan hitta på ngt? och du säger jo de kan vi, så du kom hem till mig, 5oktober 2008. och jag va med nicolina och linn. och Vi satt inne på rasmus rum och pratade en stund, sen gick vi till skolan o dom tog kort på oss. på vägen till baka håller vi varandra i handen och sen stannar du upp mig och kysser mig på munnen, och ler mot mig och förstätter gå. och jag va helt lycklig och varm.  Sen gick nicolina o linn hem. och vi la oss i min säng och myste och pratade lite. sen innan du åker hem så säger du om innan vi går ner Är vi tsm? jag bara aa tror de jätte glatt..  sen dess har jag haft världens underbaraste kille, och vi har gått igenom en massa saker tillsammans och jag vill värkligen inte förlora han. Du ska veta att du gör mitt hjärta helt!  även vad som än händer ska du finnas i mitt hjärta och vara min bästa vän. för de är bara dig som jag kan prata med om saker som hänt under dom här 2 åren.
Alltid du och jag baby<3



Mitt Livet skulle inte vara detsamma utan dej,
jag är så sjukt glad att jag fann just dej,
Du gör mig lycklig!
Lyckligare en någonsin.
Bara tanken på dig får mig att lee.




Varje gång jag ser dig så får jag en känsla som jag inte kan förklara.
En känsla av trygghet, för vet att du alltid fanns där.
Du förstår inte hur mycket du betydde, ingen förstår det.
Du är den ända i mitt liv.
Du är de underbaraste killen jag känner
Du har ett sätt som ingen annan har.





Dagen du va hemma hos mig första gången<3






Kommentarer
Postat av: chaiimphoemphon

Hur är det med dig då?:)

2010-08-08 @ 18:46:56
URL: http://chaiimphoemphon.blogg.se/
Postat av: chaiimphoemphon

Hur är det med dig då?:)

2010-08-08 @ 18:46:59
URL: http://chaiimphoemphon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0