Måndag

Hejhej de va ett tag sen jag skrev men har itne orkat gjort ngt. men nu måste jag bara få skriva lite. känns nog bättre tror jag eller jag vet faktiskt inte men de märker jag nog. jag har gått i skolan lite dom här dagarna efter allt. De va jätte tugnt att prata med alla och dom blickarna man får av folk osm itne har brytt dis förut om mig, och varför ska dom Göra sig till nu? serrijöst jag orkar inte med sånnt, jag vill ha mina vanloga kompisar och inga andra som är falska och börjar bry sig nu för att jag förlarat Ngt jag värkligen älskade mer än någon sig<3 jag blev bara mer ledsen av att alla brydde sig asså sånna folk jag inte har haft ngn kontakt med alls..
just nu har jag ingen lust med skolan eller nått. alla tankar finns där på dej, jag fattar inte varför du försvann. Vi fick inget veta. och nu har jag en massa frågor utan svar. jag och kommer alldrig få veta mer ön de va redan vet. kan ännu inte fatta att du är borta känns som om du finns här i vårt hus. men du är borta borta föralltid!  men du kommer alltid leva kvar i våra hjärtan. jag bara längtara efter att få knna din närhet din doft jag SAKNAR DIG mer än ngt annat. jag vet inte vad jag ska göra. jag är glad och sen bara kommer de ett flygplan och störtar och då kan jag knappt stå för jag bara grtåter coh saknar dig.  du har alltid stått vid min sida och hjälp mig,du har gett mig allt de jag ville ha. min häst som du köpte betyder sjukt mkt för mig, den fick jag av er. Den va de bästa du viste så du hjälpte mig till 1000procent med den. Du Ställde upp för Alla. du va alltid Glad coh gjorde mig på glatt humör. och jag fick inte ens krama dig och säga hur mkt jag älskar dig innan detta hände..  men jag fick Iallafall skicka ett sms till dig som du hadde läst. och de är Jag grymt glad för. Du hadde sparat ett sms som jag skickade till dig Förra gången du va i hos din kompis och vilade, och de betyder ganska mycket för mig.  och vi får en massa blommor hela tiden och de betyder de står fina Dikter och så på dom om dig. jag skulle kunna skriva hur länge jag ville de tar inte slut.. alla säger jag finns här snälla ni har alldirg funnits där för mig och de gör du nu? nej aldrig ni alla är bara så sjukt nyfikna, sluta bry er om ni inte har gjort de tidigare. så jag bryr mig inte om er. bara mina närmaste.
Alla minnen med dig är slut nu. och jag är glad att jag han å dela några riktig fina minnen med dig och de han jag värkligen. men dom kommer jag ALLDRIG glömma, dom finns mig nära inne i mitt hjärta. Ngt som alldrig kan försvinna där ifrån.
jag kan bara prata om Fina minnen som jag har uppleft med dig i timmar..
Jag komemr tatoera in ditt namn! de har pappa sagt att jag ska få göra snart förhoppningsvis. Du finns ristat Föraltid i mitt hjärta Ingegerd olofsson världens bästa mamma.(L)<3 

                                               Mamma och jag<3
                                     

                                        
                               
      


Kommentarer
Postat av: nicolina

åååwh gmn! jag läste allt, oh fifan jag bara gråter just nu! så himla fint! och så sorgligt.. men fint. gumman, du är superduktig som klarar att komma till skolan och så, jag är stolt över dig! JÄTTE STOLT! du visar dig så stark älskling. fortsätt så, du kmr klara dt här, dt vet jag, och jag vet att du hör dt ofta, men du kmr klara dt, jag bara vet dt! älskar dig allra mest gumman, nu och för alltid! du är bäst <333

2009-09-21 @ 20:17:15
URL: http://nnnm.blogg.se/
Postat av: nicolina

bilden på min blogg, 'bilden säger allt' .

jooo den säger mig att kärlek alltid gör ont.

elr inte alltid, men asso, dt finns inte en enda kärlek i hela världen som aldrig har sårat.

2009-09-23 @ 10:25:46
URL: http://nnnm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0