Gångertabbelen till 15!

Woooww har lärt mig (bara nästan) gångertabbellen till 15.. :D
haah känner mig sjukt stolt. ;)

Och nu ska jag gå och lära linn Allt jag vet om sibirien. :O
haha jag äger så grymt mkt på den landet/staden ir vad de nu är..
nu ska jah snart till elevensval kvart i 2 börjar den! ;)
haha och jag har fått ett Coolt jobb av min bild lärare och skriva på en blogg om högbys bild och lägga ut bilder. ;D jag lägegr ut vad hemsidan heter sen! ni måste juh besöka och kommentera så han blir glad, och ser att de är folk som iaf kolla in på den.. xD
nu ska jag äntligen få vara med på foto lektionen, eller jag ska bar sitta vid datan som ett fån, ^^
kommer få hjälp av Linn dåra så alla bah vet.. :D mohahah

ha en bra dag/iskolan! :)


Hmm? vem ska va i rutan då..?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0