Hur mycket jag än ber dig att komma tillbaka så gör du aldrig det igen.

   Ingegerd margareta olofsson
Den sorg jag har inom mig är enorm.
allting är som en stor stor berg och dalbana.
har gråtit stora floder av tårar.
Jag vill att den dagen ska komma när du kommer hem igen.
men jag vet att den alldrig kommer  att komma igen.
men en vacker dag så ses vi där uppe i det blå.
De längtar jag värkligen efter.
jag kan förtfarande se dig iblant känns de som.
du finns så mycket i mina tankar så allt blir värkligt till slut.
Jag saknar dig mamma<3




Kommentarer
Postat av: Phelicias

sv: jag kan inte tänka mig hur jobbigt det är, :(

jag beklagar att hon är borta :(:(

2009-11-03 @ 21:02:57
URL: http://phelicias.blogg.se/
Postat av: Phelicias

sv: <3

2009-11-08 @ 14:29:07
URL: http://phelicias.blogg.se/
Postat av: Sebastian Hallin<3

Förstår hur jobbigt du har det :( vill gärna kunna stötta dig till 110% eller mer. tänker alltid på dig och försöker göra dig glad och kanske tänka possitivt <3 Vill inte att du ska må dåligt. Jag finns hos dig om du behöver mig.

Du kan alltid prata med mig om allt, hålla om mig hårt så håller jag dig hårdare, gråta på min axel om det behövs.

Jag står fasst vid dig och kommer alltid att göra!<3



Hoppas du förstår det! Älskar dig som fan!

//Sebastian Hallin<3

2010-02-04 @ 11:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0