Glömmer alldrig dig<3

Finna ingen som kan ersätta dig

Mamma är borta
Döden delade mitt liv
i ett före och ett efter
den dagen slog sänder allt
Hon kommer alldrig mera
till baka till mig
Det vi hadde finns
bara i mitt krossade hjärta

Varje dag saknar jag henne
det som inet fick ske, skedde
Det som inte kunnde hända, hände

livet har förändrats mycket
ingeting är självklart längre
ingeting är helt längre
Mamma är borta

Mitt djupa sår i hjärtat
kommer alldrig att läka och bli helt
smärtan tränger inifrån, snart orkar jag inte
såret blir djupare för varje dag

Men som förr blir de aldrig igen
Jag älskar dig mamma<3




Kommentarer
Postat av: Ness

okej förstod de men jag tordes inte fråga :(

beklagar verkligen!

min bästavän tog livet av sig för 2månader sen ;/så mår inte så bra jag heller

2009-12-23 @ 23:04:13
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0