W-by

Imorse kom johanna modig coh behandlade Ramm! eller hon har bahandlat han nu 4 gånger,
och han känndes både bra&dålig efter, men idag blev de en titt igen på han,
jag longerade han, och hon tittade hur han rörde sig, och han rärde dig jätte fint!
sen maserade och knäkte hon lite på han!
menh on vågade inte förtsätta med behandligen bara för han känndes mkt bättre :)
så de va sköönt att höra :D
blev en ny tid 21/10-2009! :P 

Fick också åka med johan till visby han skulle till tandregleringen, :P
han shoppa lite också! :)

* 1 tjocktröja
* 1 Bh
* 5 par trosor
* 1 maskara
fick de jah behävde iaf xD

Jag och linn ska åka och shoppa antingen i morgon ir fredag! :DD
får se vilken dag hon får.

har precis ätit mat, johan bestämmde mat och de blev såklart lasange, "/
BLÄ säger jah bara! -.-
så jag fick köttferssåg&spaagetti :D muumss!

De är säkert fler som är hungriga tror jag i hagen,  :o)
får ta och mata Ramm också!
sen blire och hoppa i duschen och göra ansiktsmask SEN föna&platta håret efter, ^_^ 
 
jag sminkade joahn igår hahah :D











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0