VARIT MED LINN! :)

imorse åkte jag hem från min älskling!
har varit mysigt hemma hos dig<3
sakanr bara dig<33
gick in till Linn efter jag hadde kommit hem!
vi kollade på 2 filmer :P
1. Säg att du älskar mig
den va grymt bra, men jag hatar då våldtäckter och den
handlade om en tjej som blev de av 2 killar och en kollade på.. -.-
2. The last house on the left!
den va typ lika bra men mer spänande,
tjejen i filmen blir också våldtagen, och fångade av
1tjej och 2 killar, orkar inte precis berätta men se dom väl.
dom va GRYMT bra iaf :)
Jag och Linn åkte ner till min häst och körde med han! :)<3
haha när vi kom tebakst så kollade vi såklart på en film!
3.Good luck chuck!
också en sjukt bra film som jag tkr ni ska se! 
Nu ska jag kolla på mina startlistor tills på fredag
när de är dubbeltrav!
godnatt alla gullegrisar =D
pussspuss
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0