Dubbeltrav hela helgen! :)

fredags morse åkte jag iväg med Ramm till visby.
Det va tävling fredag-söndag,
ramm gick i första loppen och hadde ganska bra chans, men han Ville inte riktigt som jag ville då.
han sprang och jävlades med huvet så kunnde inte styra han så bra, "/
men  han kom runt som 7a iaf, x) 
bra gjort av han efter behandligen, hon sa att han inte skulle kunna starta men de kunnde han, :)
sen i andra loppen så började han och skena med mig i provstarten! :-O
och sen fick jag stopp på han, och efter 20m i loppen så rog han galopp&jag fick ner han, men efter 1m tog han galoppigen och skenade allt vad han kunnde och jag hänger där som en liten vante! och har ingen chans att få stopp på han. :S så jävla SURT!!
så vi blev såklart utkörda ffrån loppen. eller han drog av banan själv... jävla STÖRD häst man har.
men vi pratade också med ägaren så vi kan kanske få byta häst också om jag ville sa han, men jag är envis jag ska värkligen försöka och få iårdning han så de funkar, :)
de är ungefär min helg :P haha


mamma tog lite kort som vanligt, :P  haha
men de kommer fler bilder sen. som mats hallin har tagit!



MIN ÄLSKLING<3





















 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0